כלים חדשים  |  שיפוץ טורק קונברטורים  |  שיפוץ חלקי גיר  |  כלי עבודה למוסכים  |  ניקוי אינג'קטורים בנזין  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית  >>  חדשות וטיפים
חדשות וטיפים
 
פילטרים לגיר רציף ניסאן
חדש בביצוע!! פילטרים אורגינליים לגיר רציף ניסאן ג'וק ומיקרה

שיפוץ גיר רציף ניסאן
חברת "ביצוע" משפצת גירים רציפים של ניסאן ג'וק ומיקרה. במסגרת השיפוץ עוברים כל מכלולי הגיר בדיקה מקיפה וקפדנית, במידה ונמצא חלק לא תקין אנו מחליפים אותו. רק בביצוע: • טיפול בפולי: חריטה וליטוש עם מכשירים מיוחדים שפיתחנו. • בדיקת משאבה על גבי מתקן בדיקה ייחודי. • החלפת פילטרים (פנימי וחיצוני), לפילטרים אורגינליים. ניתן לרכוש פילטרים בנפרד. אחריות 3 חודשים בהתקנה במוסך מורשה

חולץ אינג'קטורים אוניברסלי
חולץ אינג'קטורים אוניברסלי

חולץ כוסית לאינג'קטור איסוזו טרופר
נתקלת בבעיה בחילוץ כוסי לאינגקטור טרופר? להלן הפתרון מחפש כלי לשליפת שרוולי המזרקים

מפתח אום אינג'קטור
האום נימצא בקצה האינג'קטור המחבר את הצינור לאינג'קטור מתאים לאינג'קטורים למכוניות מנוע V סוג ספריטנר מודל חדש

מכניס מחזיר שמן לגל ארכובה לאיסוזו DMAX
מחיר מבצע - 1,000 ש"ח במקום 1,500 ש"ח. מלאי מוגבל

ציר פלנטרי מיצובישי
משפצים ציר פלנטרי

השתלת בוקסה בבודי של גיר טויוטה
דוגמא לעבודות לא שגרתיות שניתן לבצע בחברת ביצוע - חריטה והשתלת בוקסה בצוואר אחורי של גיר טויוטה הייס בתוך הרינג'ים של הגוברנר.

לא מצאת את הכלי שחיפשת?
במידה ולא מצאת את הכלי הספציפי אצלנו באתר, שלח לנו דוגמא/שירטוט/נתונים אחרים, ואנו נייצר אותו עבורך. ניתן לשלוח לנו בקשות להצעת מחיר לפקס: 03-6882101 או למייל: service@bitzuah.co.il

סתימה בממיר הקטליטי - "הרכב לא סוחב"
אחת מהסיבות כאשר הלקוח מתלונן ש"הרכב לא סוחב" היא סתימה בממיר הקטליטי. תפקידו של הממיר הקטליטי הוא שריפה משנית של שאריות הדלק שלא נשרפו במנוע בתהליך השריפה. הממיר בונה משקעי פיח ופחם, ככל שאחוזי השרפים וכמויות הגופרית גבוהים יותר, כך יתקצר משך החיים של הממיר. בשל הטמפרטורה הגבוהה הפנימית של ליבת הממיר,מתאבנים שאריות הפחם במעברים ויוצרים סתימה שקשה מאד לנקותה בחומר ניקוי והמסה. בדיקת הממיר הקטליטי נעשית ע"י פתיחת חיישן הלמדה והכנסת מתאם ושעון לבדיקת הלחץ לפני הממיר. במידה והלחץ גבוה מהדרוש יש להחליף את הממיר או לנקותו בחומר ממיס פחם. על מנת לחלוץ את חיישן הלמדה דרוש מפתח מיוחד וחומר מיוחד נגד חלודה. יש לשפוך את החומר בחיבור בין החיישן לבין האגזוז ולהמתין כ-10 דקות עד החומר יספג לתוך ההברגה ורק לאחר מכן לחלוץ את החיישן. ניתן למצוא בביצוע ערכה לבדיקת הלחץ לפני הממיר הקטליטי + מפתח מיוחד לחילוץ חיישן הלמדה.

נורת סליל נדלקת ברנו קנגו - משאבת הזרקה
במידה ונדלקת נורת בקרה אלקטרונית (סליל חיווי) בלוח השעונים המתלווה בזיוף במנוע F8Q (קנגו) מקור הבעיה כנראה במשאבת ההזרקה. משאבת ההזרקה לא מתואמת עם המנוע והיא גורמת לזיוף במנוע ולנסיעה לא חלקה. הפתרון מאד פשוט - קיט הכולל מפתח עם דיסקית מיוחדת לתיקון משאבת הזרקה מסוג EPIC הנמצאת ברכבים משנת 2002 מק"ט ביצוע: R39 מחיר: 400 ש"ח + מע"מ. ניתן לרכוש רק את הדיסקית ב - 150ש"ח + מע"מ

 
 
רח' לבנדה 6 תל-אביב, 6602911 טלפון: 03-6871516 פקס: 03-6882101 
email:
service@bitzuah.co.il
לייבסיטי - בניית אתרים